יום רביעי, 10 באוגוסט 2011

הודעת דוברות החזית החיפאית ליום ד', 10.08.2011, 80 שעות לפני הפגנת השכונות.

  1. החזית נערכת להפגנה המונית במוצאי שבת בשעה 20:30
  2. נכון לשעה זו טרם אישרה המשטרה את ההפגנה בתואנה כי דרוש נציג עיריה כחלק מדרישות הקדם לאישור ההפגנה. עירית חיפה מסרה כי אינה צד בענין. נכון לרגע זה הבקשה נידונה אצל מפקד המחוז, כשהסיבה היחידה שהוצגה נגד קיום ההפגנה הוא התנגדות העיריה להפגנה במושבה הגרמנית.
עדכון! ההפגנה אושרה על ידי המשטרה ותתקיים כמתוכנן 
  1. החזית מודיעה כי היא מעונינת בהמשך שיתוף הפעולה הפורה עם משטרת המחוז בארגון וקיום הפגנה מסודרת מאובטחת ומאורגנת כהלכה. למרות הגודל הצפוי של ההפגנה, אנו משוכנעים כי בשיתוף פעולה נכון ניתן לקיים הפגנה המונית מכובדת שתתן ביטוי ראוי לקולם של תושבי חיפה. בהפגנת ה-12 אלף במרכז חורב הוכיח שיתוף הפעולה את האפקטיביות שלו, ואנו בטוחים כי הוא יוכיח את עצמו שוב במוצאי שבת.
  2. דרושים מתנדבים לצוותי שכונות ומבצעים לפעולות תפישת צמתים וחלוקת פלאיירים בחמישי, שישי ושבת בבוקר בחוף הים).
  3. שלטים לתליה על מכוניות יחולקו הערב ומחר במאהל. את השלטים נא לתלות על החלון שמאחורי הנהג ומשמאל, באופן בטיחותי שלא יצמצם את שדה הראיה שלו.
  4. צוות פנדה החל בהפצת "שידורי המהפכה"- 7 טלוויזיות מהפכניות בעלות טכנולוגיה חדשנית המפיצות מסרים מהפכניים ברחבי העיר. http://www.youtube.com/watch?v=JeY-kM5e3KU
  5. הערב בשבע וחצי במאהל יתקיים ערב תמיכה בזכויות עובדי קבלן.
  6. הערב בתשע מכבים את האורות בבית ומחוצה לו במחאה על העלאת מחירי החשמל.
החזית מודה מקרב לב לתנועת דרור ישראל, לפעילי השומר הצעיר, לתנועת הצופים, לאגודת הסטודנטים ולכל האנשים הטובים שמסייעים ותורמים מזמנם מרצם וכספם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה