יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

אסיפת העם השבועית בקריית אליעזר -- והשבוע על הפרק דיור ציבורי ודיור בר השגה

כבכל יום רביעי , תתקיים היום אסיפת העם השבועית בקריית אליעזר
והשבוע על הפרק: דיור ציבורי ודיור בר השגה
נפגש בשעה 18:00 בבית הספר רעות

תגובה 1:

  1. חברות וחברים יקרים

    כל הכבוד לכם. זאת הדרך. מלמטה מהשטח.

    גם אנחנו במשמר של תל אביב-יפו הבנו שעלינו גם להראות את הפתרון לדיור. גם צוות דיור באספה הארצית בוחן את הנושא ומצא שאין חוק דיור ציבורי, אבל ישנם חוקים המאפשרים דיור על פי כל מני תנאים מגבילים וקשים. בנוסף, הם מתכוננים להמשיך להפריט את האדמות לכאורה לדיור ל"השכרה ברת השגה", דהיינו משקעים יקנו את האדמות ב-70% הנחה ויבנו עליהם דירות להשכרה, כאשר השכירות תהיה נמוכה ב-20% ממחיר השוק. אין מנגנוני פיקוח אמתיים וכך לא רק שנמכרו האדמות שלנו בזול ליזמים, גם כספי הפנסיות שלנו יממנו את זה והדירות תהיינה שייכות ליזמים!בושה.

    אנחנו חושבים שחייב להיות פרויקט דיור ציבורי ממלכתי לבניית 350,000 דירות ברחבי הארץ על אדמות ציבור שלנו בתוך הערים וסביבם, שתהיינה שייכות לחיפה, קרית אליעזר, ירושלים, גדרה.... וכ'. יש לנו תוכנית שמראה כיצד הוא יתבצע, ימומן (ולא מהתקציב), מי יפקח עליו, מי יהיה זכאי, כמה עבודה הוא ייתן למשק, וכו'.

    אנא צרו קשר עם מור דייטש מצוות דיור של האספה הארצית, או איתי.
    כולם מוזמנים להשתתף באספה הארצית, זוהי אספה פתוחה הפועלת בעזרת צוותים תוך שמירה על רוחביות ושיתוף. האספה הבאה תהיה בסוף החודש. כנסו לפייס : "האסיפה הארצית:רשת קהילות".

    אנו מתכננים פעילות מרוכזת מול המועצות העירוניות, דרך המשמרות המקומיים שכבר החלו לפעול ברחבי הארץ.נכנסים לאספות עירוניות, בודקים את התנהלותם של חברי מועצה עירייה, וועדות. מצלמים מדווחים וכו'. מתחילים לסמן את שטחי הציבור, מגרשים, מבנים וכו'. יפו תהיה המקום הראשון ואחריה נס-ציונה. במטרה להראות לאזרחים בעיניים ף"כאן יבנו 360 דירות לתושבי חדרה"..וכו' וכו'.

    תודה,

    יהודה עתי
    0505-366-117.

    אם יש לכם סקייפ אני יכול להשתתף באספה.

    השבמחק