יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

פניה מפעילי המאבק על חוף נחשולים

אריאל וניתאי, פעילי החזית הפעילים גם במאבק על חוף נחשולים, פונים לציבור התומכים:

שלום לכולם

בעקבות מצב החירום בחוף נחשולים התנדבנו להיות אחראים על עמדה להצלת החוף בפסטיבל הסרטים בחיפה.


רצועת חוף זו נמצאת בסכנה עקב תוכניות בנייה, הזמן שנותר לנו להצילה הוא קצוב - החוק מאפשר להגיש התנגדות כ60 יום מזמן הצגת התוכנית כלומר עד ה-11\8. כל התנגדות לתוכנית הבנייה בחוף החתומה במעמד עורך דין ותוגש עד לתאריך זה מחייבת את המדינה לדון עליה בבית משפט. כלומר ככל שנגיש יותר התנגדויות יש לנו יותר סיכוי שבית המשפט יפסוק לטובתנו , כמובן שכל מי שחותם צריך להיות מוכן במקרה ויזמנו אותו לדיון בבית המשפט. עד כה נאספו כ-600 התנגדויות , אבל זה לא מספיק אנו צריכים עוד.

על כן בפסטיבל הסרטים נעמיד עמדת הסברה בה תינתן האפשרות לחתימה במעמד עורך דין , בעמדה זו יהיו חומרי הסברה מייצגים מקרן וסרטוני הסברה , ובשעות מסויימות יגיעו עורכי דין בהתנדבות כדי להחתים את האנשים.

לפרטים נוספים ניתן לעיין באתר המאבק המסביר את כל תוכניות הבנייה וייחודה של רצועת חוף זו  - http://www.cahol-yarok.com

או בקבוצת הפייסבוק "מצילים את חוף נחשולים "

כרגע אנו זקוקים :

1.  לעוד עורכי דין  !!!       שיבואו בהתנדבות , לא צריך להיות עורך דין מיוחד לתחום הזה, פשוט החתימה מחייבת מעמד של עורך דין. אז כל מי שמכיר ממכם עורכי דין אנא הפנו אותם אלי

2.  למתנדבים לאיוש העמדה בזמן הפסטיבל מה13-22 כל משמרת היא של שעתיים ויהיו בה 2 אנשים. אני מצרף בקישור הזה טבלה שבה ניתן להשתבץ  :    

     http://www.doodle.com/mvyxzf2mwu489r8m

3.  אנו מחפשים ברקו ומסך אם אתם מכירים מאיפה אפשר להשאיל אשמח לפרטים


כל טוב ושיהיה לנו חג סוכות שמח... אה וכל מי שרוצה מוזמן לחגוג בחוף בסוכה שמוקמת בימים אלו , יהיו מוזיקה, ריקודים , אוכל אנשים נפלאים וחוף מהמם :)

ישנה ב18 לאוקטובר צעדה להצלת החוף הצטרפו גם אליה ובקיצור עזרו להציל את החוף היפה הזה ...


ניתאי קיני 054-6735359

אריאל מילמן 0509967069

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה